Ilublogijate kokkutulek 2018

Jõuan ka lõpuks arvuti taha, et pajatada Teile järjekordsest toredast ilublogijate kokkusaamisest. Toimus see peaaegu kuu aega tagasi, kuid mind teades on hea, et sellest nüüdki juba juttu jõuan teha. Beebi nõuab pidevalt oma ja väljas on nii ilusad ilmad. Viimasel ajal olen muidugi päris tõsiselt haige olnud. Ikka ju ilusate ilmade ajal. Teadsin küll, et kevad on salakaval, kuid kui elukaaslane on salakavalam ja haiguse koju veab, siis olen täitsa abitu. 

Foto: Kalev Lait

Tagasi aga sündmuse juurde. See kord oli minu jaoks päris palju uusi blogijaid üritust väisamas. Muidugi leidus ka veterane, kes kõik 3x kohale on ilmunud (nagu näiteks mina). Mida aasta edasi, seda muhedamaks kõik läheb. Üritus, selle tegijad ja osalejad muutuvad südamelähedamaks. Lisaks need toredad toetajad (keda oli see aasta rekordarv), kelleta poleks sellist suurt taaka nagu meeletult raske nännikott vaja kodu vedada. Ausalt, see aasta mõtlesin küll, et jooksen endalt hinge välja. Ma olin rumala peaga bronninud liiga varajase bussi (kuigi samas poja ootas emmet juba koju) ning keset sushisöömist avastasin järsku, et bussini on vähem kui pool tundi. Huh see oli alles jooks - olin päris kindel, et jään sellest maha ja üpris rasked kotid kukuvad lihtsalt sõrmede vahelt välja. Jõudsin bussi ukse ette täpselt 2 minutit enne väljasõitu. Üle poole tunni proovisin oma pulssi uuesti normi saada. Milline vedamine :).

Korraldaja Elisabeth käppa viskamas :D
See kord toimus kokkusaamine Helen Heinroos Hair salongis. By far ägedaima disainiga salong, kus käinud olen. Kohal olid oma käekäigust jutustamas ka Berrichi ja Lumi esindajad. NYX esitles uusi kevadtrende ning sõna võttis ka Helen ise. 

NYX
Helen
Berit
Foto: Kalev Lait
Berrichi looja Berit rääkis lähemalt tema raskest teest jõudmaks äratundmiseni, mida just tema oma eluteekonnalt ootab ning kui raske on saada ettevõtjaks ökokosmeetika valdkonnas. Berrichiga endaga olin kokku puutunud juba selleaastasel Tartu ilumessil, kus sain paar sõna ülimeeldiva ja väga siira Beritiga juttu puhuda ning soetada ka päevakreemi. Siiamaani täitsa rahul! Juba siis mõtlesin, et kuidas selline sõnademäng nagu "berrichi" kokku tuli. Tegelikult väga lihtne - Beritit kutsutakse Berriks ning chi on pärit Aasiast ja tähendab energiat/hinge ning saatanlikult saab kokku lugeda, et Berit on andnud oma hinge, et valmistada meile midagi ülimalt mõnusat :).

Märt
Foto: Kalev Lait

Lumi tiimi esindas üks brändi loojatest - Märt Miljan, kes rääkis meile lähemalt ilumaailma trendidest, tuues välja hetke kolm megatrendi. Püüan lühidalt paar lauset siia välja tuua. Kes rohkem huvitatud on, siis stiil.ee portaalis on need trendid pikemalt seeriatena lahti kirjutatud. Esimene on mikrobioota ehk korras tervise, seedimise ja naha jaoks on ülimalt olulised meiega koos elavad pisiorganismid. Seega lähiaastatel on toodete osas oodata üha enam selliseid märksõnu nagu probiootikumid, prebiootikumid, postbiootikumid. Teiseks on looduskosmeetika 2.0 ehk siis järgmine tasand. Looduskosmeetika ei saa enam lihtsalt olla loodusest pärit, vaid järjest enam hakatakse tähelepanu pöörama ka keskkonnasäästlikkusele, organismi kaitsele, toodete valmistamisele tarbijate vahetus läheduses, kohaliku toorme eelistamisele ning keskkonnaalastele koostööprojektidele. Kolmandaks suunatakse oma pilgud digitaalsete abimeeste poole ehk soovitakse kosmeetika üha rohkem personaliseerida. Päris huvitavad ajad on ees või mis?

Fotod vasakul: Kalev Lait
Lisaks oraalsele osale ning materiaalsele kinkekotis leidus laudade peal ka nii mõndagi maitsemeeltele. Minu kindlaks lemmikuks oli Realist ingveri-piparmündi käsitöölimonaad. Ma ei ole juba aastaid pidanud mingit lugu erinevatest suhkruvetest. Selline teguviis on muidugi päädinud asjaoluga, et kõik limonaadid maitsevad minu jaoks nagu suhkur mingi lisandiga. Witamin Well`i ostan küll koju, kuid sedagi lahjendan veega pooleks. Realist oli tsipakene liiga magus, kuid maitse korvas kõik üleliigse.




Somersby joogikesi kahjuks mekkida ei saanud, sest üks pisikene beebi ootas kodus süüa. Olen kuulnud, et täitsa okeid (NB! tegemist on alkoholiga!). Alma kreeka jogurtijoogis ei domineerinud cappuccino maitse liigselt vaarikat ning nende kooslus oli päris hea. Valio Gefilus virsiku-valgetee keefir on täitsa mõnus turgutus. Ma olin täitsa üllatunud, et Vichy Vitaminil on nii palju maitseid (vaarika-granaatõuna oli mõnus). Väike Vääniku krõbuskeid oli vahelduseks hea nosida. Sushi Plazal oli päris mitmeid ekstravagantsemaid maitseüllatusi ning need olid päris head. Suur aplaus veel Eat Natural batoonidele, mida ma ei leidnudki üritusel üles :D.



Kingikotist mõnel teisel korral. Praegugi tuli juttu juba mitme kühvli jagu :).

Seeya!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram